n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
فتوای جنجالی مبلغ سلفی، درباره مردان متجاوز :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

فتوای جنجالی مبلغ سلفی، درباره مردان متجاوز

فتوای یک مبلغ سلفی در مصر مبنی بر بی توجهی مرد به متجاوزان به همسرش در صورت احساس خطر جانی با واکنشها و انتقادهای بسیار زیادی همراه شد.

روزنامه المصری الیوم به نقل از  تقادم الخطیب  فعال سیاسی مصری نوشت : فتوای یاسر برهامی مغایر با دین و عُرف و آداب و رسوم است، و صادرکننده این فتوا نَه ارتباطی با دین دارد نَه با سیاست.

فاضل سلیمان ازمبلّغان مصری نیز اعلام کرد: اظهارات برهامی و امثال وی حتی ارزش شنیدن ندارد؛ و نباید مردم وقت خود را برای چنین اظهاراتی تلف کنند.

سیف عبدالفتاح استاد علوم سیاسی نیز فتوای برهامی را مغایر با احادیث نبوی دانست و اعلام کرد: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند  هر فردی در دفاع از سرزمین یا آبرو یا خانواده اش کشته شود، شهید است.

کابران شبکه های اجتماعی در اینترنت نیز به شدت به این فتوا اعتراض کرده اند. یکی از این کابران تأکید کرده است: مصر گرفتار مبلغان احمق و نادانی شده است که اسلام را تحریف می کنند و کاری بجز گمراه کردن مردم ندارند .

فاطمه ناعوت روزنامه نگار مصری نیز خطاب به این مبلغ سلفی گفت: شماها چه مفتیانی هستید! خداوند ما را از شر افکار پلید شما حفظ کند.

یاسر برهامی روز چهارشنبه گذشته گفته بود: اگر مرد یقین کند که در صورت جلوگیری از تجاوز به زنش کشته می شود، برای حفظ جان خود می تواند بی تفاوت باشد.
  • العالم
  • محب اهل بیت(ع)

فتوای وهابیت

نظرات  (۱)

لعنت بر همشون
خدا باماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی