n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
کلیپ زیبا برای ترک خود ارضایی :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

کلیپ زیبا برای ترک خود ارضایی

این کلیپ به مزایا و مضرات خود ارضایی می پردازد که سخنرانی بسیار زیبایی روی این کلیپ گذاشته شده است

از خدای متعال می خوام که همه ی کسانی که میتلا به این بیماری هستند رو نجات بده و از سربازان حقیقی آقا صاحب الزمان(عج) قرار بده

پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید و برای این عزیزان دعا کنید

 


دریافت
مدت زمان: 9 دقیقه 25 ثانیه

 

لینک کمکی

دانلود و تماشای آنلاین
 

این هم چنتا سایت مفید برای ترک خود ارضایی

http://garibe110.blogfa.com/

http://noestemna.mihanblog.com/

منبع:مشاوره

نظرات  (۵)

سلام دوستان من ۱۶سالدارم و دیگه تصمیم گرفتم که این عمل زشت رو ترک کنم ممنون میشم اگه برام دعا کنیدبخدا خیلی حگپشیمونم و مممنون از لطفتون که کلیپ ها رو حیسازین تا ادم هایی مثل من که گرفتار این کار شدن بتونن بفهمن که چطوری ترک کنن این کار رو در اخر قسمتون میدم به مولا علی که دعام کنید واقعاخیلی پشیمونم و به دعا ادم های پاک و درستی مثل شما عزیزان محتاجم
سلام دوستان من ۱۶سالدارم و دیگه تصمیم گرفتم که این عمل زشت رو ترک کنم ممنون میشم اگه برام دعا کنیدبخدا خیلی حگپشیمونم و مممنون از لطفتون که کلیپ ها رو حیسازین تا ادم هایی مثل من که گرفتار این کار شدن بتونن بفهمن که چطوری ترک کنن این کار رو در اخر قسمتون میدم به مولا علی که دعام کنید واقعاخیلی پشیمونم و به دعا ادم های پاک و درستی مثل شما عزیزان محتاجم
سخنران استاد رائفی پور
سلام خسته نباشید 
خیلی عالی بود 
اسم سخنرانش چیه؟
اگه لطف کنید بگید.
پاسخ:
با عرض سلام و درود خدمت دوست گلم

باید خدمتتون عرض کنم که بنده دنبال سخنران این کلیپ بودم اما متاسفانه نتونستم بفهمم کی بوده

سایتی هم که این کلیپ رو ساخته فعلا مشکل داره

هر وقت مشکل بر طرف شد اگر یادم موند میپرسم و اسم سخنران رو اضافه می کنم

اگر خواستید هم به این سایت مراجعه و سوالتونو بپرسید


http://garibe110.blogfa.com

ممنون از توجهتون به این سایت

التماس دعا
سلام
وبلاگ وزینی است...
دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir
پاسخ:
 سلام
 ممنون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی