n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
وقتی همه دست به دست هم میدهند تا دختر ایرانی روسری خود را بردارد !! +تصاویر :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه
 چندی پیش مسیح (معصومه) علی‌نژاد ، ضدانقلاب فراری مقیم لندن که با چندین رسانه ضدایرانی مانند صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا و … همکاری دارد، در جدیدترین پست صفحه شخصی فیسبوک با انتشار تصویری بی‌حجاب از خود حین رانندگی در دوران حضور در ایران، زنان و دختران ایرانی را به انتشار بدون حجاب عکس‌های خود در شبکه‌های اجتماعی تشویق و در جهت ترویج فرهنگ بی‌بند و باری تحت عنوان «آزادیِ یواشکی» تلاش کرد و نوشت:............

به ادامه رجوع کنید


…  شرط می‌بندم اکثریت(!) زنان ایرانی که به اجبار باوری ندارند، لذتِ آزادیِ یواشکی را چشیده اند.
… عکس‌های بدون روسری رانندگی کردن و بدون روسری قدم زدن و بدون روسری توچال و دربند رفتن و بدون روسری توی جنگل و کنار دریا و بالای درخت و توی دشت نفس کشیدن را منتشر کنیم؟
این هم از عکس آزادی یواشکی من در جاده هراز شمال

 

 

 

بعد از این ماجرا بود که تقریبا تمامی رسانه های ضد انقلاب و حتی صهیونیستی دست به دست هم دادند تا این کمپین را تبلیغ کنند. تایمز اسرائیل در گزارش آورد که "زنان ایرانی که با قوانین پوشش مواجه هستند که آنان را مجبور می‌کند همه جا به جز صورت و دستانشان را بپوشانند، شروع به استفاده از فیس‌بوک برای واژگون کردن قوانین محدودکننده دولت کرده‌اند و تصاویری از خود با پوشش "نامناسب" منتشر می‌کنند." از آن طرف صدای آمریکا با مصاحبه با علی‌نژاد سعی در تبلیغ این حرکت داشت که البته دروغ های این شخص که گفته بود تصاویر ارسالی با رضایت اشخاص هستند در همان برنامه مشخص شد . در ویکی پدیا نیز صفحه ای برای توضیحات این کمپین درست شد , شبکه های بی بی سی فارسی و من و تو و دویچه وله و ... و همچنین روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین و … نیز در گزارشاتی به معرفی این کمپین پرداختند و تقریبا همه و همه دست به دست هم دادند تا بتوانند روسری را از سر دختر ایرانی بردارند ! اما آیا چنین اتفاقی افتاد !؟

تصاویر ارسالی و یا همان "دزدیده شده ای" که در این صفحه قرار داده شده بیشتر تصاویر افرادی با سن و سال بالاست و با رصدهای که صورت گرفته، مشخص شده عمده تصاویری که به اسم زنان در داخل کشور بر روی صفحه این کمپین ضد فرهنگی قرار گرفته آرشیوی و در مواردی اصلا این تصاویر از خارج از کشور توسط عناصر ضد انقلاب و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین ارسال شده است و تنها تعداد اندکی از کاربران در داخل کشور به صورت مخفیانه مبادرت به انجام تصاویری ضد ارزشی از خود در این صفحه فیس بوک کرده اند عمدتا از عوامل جریان فتنه و ضد انقلاب و فرقه ضاله و انگلیسی بهائیت هستند.


ندای انقلاب از یک مقام آگاه در امور امنیتی و اطلاعاتی درخصوص پشت پرده سناریوی ناکام سرویس جاسوسی انگلیس در راه اندازی کمپین علیه مقدسات با نام "آزادی های یواشکی زنان در ایران" در فیس بوک کسب اطلاع کرد که این پروژه اخیرا در بستر فضای مجازی برای سرایت در فضای حقیقی با هدف قبح شکنی و حیازدایی از جامعه از سوی سرویس اطلاعات خارجی انگلستان MI۶ طراحی و کار میدانی آن بر عهده یکی از عوامل این سرویس با نام معصومه قمی (مسیح علی نژاد) همکار سابق رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب سپرده شده است.

شناسایی عوامل "کمپین آزادی یواشکی"

طبق خبرها از ابتدای راه اندازی این صفحه در فیس بوک عوامل خارجی و نیز تمامی سرپل ها و عوامل داخلی آنان که اقدام به این کار ضد فرهنگی کرده و می کنند مورد رصد و شناسایی قرار گرفته اند.

 

حمزه غالبی از حامیان جریان فتنه و ضد انقلاب مقیم پاریس
که برای مقابله با جمهوری اسلامی کچل کرده است!


این درحالی است که قبل از طراحی این پروژه نیز، عناصر ضد انقلاب و مرتبط با جریان فتنه در اقدامی مضحک با تراشیدن سر خود و کچل کردن در اعتراض به ماجرای اغتشاش فتنه گران در بند ۳۵۰ اوین که با پوشش رسانه های ضد انقلاب همراه بود، به زعم خود به مبارزه با جمهوری اسلامی پرداخته بودند.

همچنین شنیده شده که برخی هنجارشکن های خارج نشین، با همراهی تعدادی از افراد داخل که اکثرا آنها را بهایی ها تشکیل می دهند، درصدد تشکیل کمپین روزه خواری برای ماه مبارک رمضان هستند. گفتنی است برای کاهش حساسیت نسبت به این کمپین ها و نیز، فراگیرتر شدن آنها، سعی شده از عناوین غیرصریح و زیرپوستی استفاده شود.

 

گفتنی است، مسیح علی‌نژاد در دوران حضور خود در ایران دارای روابطی جدی با سفارت انگلیس در ایران بود و پس از فتنه ۸۸ با کمک عوامل این سفارت از کشور گریخت و پس از دریافت اقامت در انگلیس، با وجود آنکه در دوران حضور خود در ایران حتی موفق به کسب مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم) نیز نشده بود، اکنون به طور رایگان در یکی از دانشگاه‌های انگلستان درحال تحصیل است!

 

مصی (مسیح) علی‌نژاد دارای فساد اخلاقی بسیاری نیز است، به گونه‌ای که چندی پیش در صفحه فیسبوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست‌پسر خود با نام "کامبیز فروهر” را برای عموم منتشر کرد و به گفته برخی از نزدیکانش دارای سابقه رابطه با چندین مردم دیگر نیز است.

فیس بوک باید رفع فیلتر شود !!

اما نکته جالب توجه در این میان مواضع عجیب برخی مسئولان دولتی و تاکید آنها بر «رفع فیلتر» شبکه های اجتماعی است!

 

 

 

رصد مواضع رییس جمهور و وزیر ارشاد طی چند ماه گذشته به خوبی نشان میدهد بارها و بارها رفع فیلتر «فیس بوک» یکی از محورهای اصلی سخنان آنها بوده است.

حال باید از مسئولان محترم و بویژه وزیر ارشاد و رییس جمهور محترم پرسید با وجود برنامه ریزی گسترده دشمن برای استفاده از شبکه های اجتماعی و ترویج قبح شکنی و حیا زدایی از جامعه با توسل به اهانت به مبانی اصیل اسلام، درخواست آنها مبنی بر رفع فیلتر فیس بوک دقیقا با چه انگیزه و هدفی صورت گرفته است؟

آیا می توان با وجود حجم بالای برنامه ریزی دشمن برای ترویج فساد در بین جوانان و نسل چهارم انقلاب، بدون هیچ برنامه ریزی و تامل، تنها برای خوش آمد عده ای معدود از رفع فیلتر رسانه هایی خبر داد که در آنها نه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بلکه اصل اسلام مورد هدف تخریب قرار گرفته اند؟! آیا انجام این اقدامات معنایش عمل به وعده های انتخاباتی است یا انتظار امروز مردم از مسئولان، رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور و اولویت دادن به فعالیت های فرهنگی جریان مومن و انقلابی است؟

در باب مسئله حجاب
حجاب مسئله ای است که در تمام ادیان الهی بصورت کاملا صریح و واضح آمده است , جدا از این در بسیاری از فرهنگ ها و تمدن ها نیز حجاب و عفاف زنان وجود داشته است .

حجاب زنان مسیحی

حجاب زن یهودی در خیابان های اسرائیل

حجاب زن زرتشتی

حجاب زن مسلمان

آیا تفاوتی در موارد بالا مشاهده میکنید !؟ پس نتیجه میگیریم که حجاب و عفاف همیشه وجود داشته است و اسلام که آخرین و کاملترین دین الهی است بحث حجاب را بصورت آزادتر و دقیقتر نسبت به یهود و مسیحیت عرضه داشته است . برای مطالعه بیشتر به اینجا و اینجا رجوع کنید.


 


منابع
1-http://jahannews.com/vdciwuap3t1aqv2.cbct.html
2-http://www.empireoflies.ir/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D9%85-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B2%D9%86%D8%AF/
3-http://www.empireoflies.ir/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B6%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%86%E2%80%8C%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%81-%D8%AD/
4-http://www.deztoday.ir/%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8%DB%8C
  • محب اهل بیت(ع)

نظرات  (۱)

عالی
چرا؟در وبلاگم
پاسخ:
فاطمیون
eheyat.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی