n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
تبلیغات ضداسلامی روی بدنه اتوبوس‌های آمریکا :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

تبلیغات ضداسلامی روی بدنه اتوبوس‌های آمریکا

یک سازمان سیاسی ضد اسلامی اخیرا در آمریکا اقدام به چاپ تبلیغی ضد اسلامی روی بدنه برخی از اتوبوس‌های شهر واشنگتن کرده که اعتراض مسلمانان را برانگیخته است.

اخیرا تبلیغی روی بدنه حداقل 20 عدد از اتوبوس‌های شهر واشنگتن، آمریکا، چاپ شده که در آن ضمن انتشار عکسی از دیدار «حاج محمد امین حسینی»، مفتی بزرگ بیت‌المقدس در سال 1941با هیتلر، نوشته شده است: تنفر مسلمانان از یهودیان در قرآن آمده است، دو سوم از کمک‌های ما آمریکائی‌ها به کشورهای اسلامی می‌رود، به نژادپرستی پایان دهیم، به کمک‌هایی که به کشورهای اسلامی می‌شود پایان دهیم.

«حاج محمد امین حسینی» در پی سیطره بریتانیا بر فلسطین و افزایش فشارها در ملاقاتی با هیتلر از او می‌خواهد که به گونه‌ای به این فشارها پایان دهد. این اولین و آخرین دیدار این دو با یکدیگر بوده است. 

به نظر می‌رسد که آمریکا تاریخچه خود را به دست فراموشی سپرده و نقش پدربزرگ «بوش»، رئیس جمهور سابق آمریکا در به قدرت رسیدن هیتلر را به یاد نمی‌آورد.

 

 

به گزارش الجزیره، این تبلیغات توسط یک سازمان سیاسی ضد اسلامی تحت عنوان «پیشگام دفاع از آزادی آمریکایی» به چاپ رسیده که اعتراض مسلمانان را برانگیخته است.

این سازمان عنوان کرده که این تبلیغ پاسخی به تبلیغی است که ماه گذشته از سوی سازمان مسلمانان آمریکایی طرفدار فلسطین روی برخی از اتوبوس‌های آمریکا منتشر شده بود.

در این تبلیغ نیز با اشاره به پرداخت سالانه بخشی از مالیات آمریکا در کمک به رژیم صهیونیستی عنوان شده بود: ما 15 آوریل مشقت می‌کشیم تا اسرائیلی‌ها سختی نکشند. کمک‌های ما (آمریکایی‌ها) به اشغال‌گری‌های اسرائیل را متوقف کنید.

  • فارس
  • محب اهل بیت(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی