n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
نادر طالب‌زاده: آزادی بیان در تهران بیشتر از واشنگتن است :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

نادر طالب‌زاده: آزادی بیان در تهران بیشتر از واشنگتن است

http://www.avinyfilm.ir/sites/default/files/content/images/story/93-03/05/1_11.jpg

به گزارش آوینی فیلم ، جشنواره بین‌المللی فیلمسازان مستقل سه سالی است که تحت عنوان جشنواره افق نو شناخته شده است و به موضوعاتی چون جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، نقش لابی‌های صهیونیستی در بحران کنونی آمریکا و اروپا می‌پردازد.
در واقع این جشنواره یکی از قوی‌ترین جشنواره‌های ضدصهیونیستی است که در آستانه سومین سال برگزاریش  به مشکلاتی از جمله لغو این همایش برخورد؛ و در این راستا نادر طالب‌زاده دبیر جشنواره "افق نو" در خصوص سرنوشت این همایش به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده جشنواره افق نو باز است و حمایت‌هایی هم از طرف گروه‌های مختلف شده و قرار است شهریورماه دوباره این همایش برگزار شود.
وی ادامه داد: وزارت خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیگر مخالفتی با برگزاری این کنفرانس ندارند و این قول را خواهم داد که شهریور ماه این جشنواره بدون مشکل کار خود را آغاز کند. طالب‌زاده با اشاره به محتوای همایش "افق نو" بیان کرد: "افق نو" تجمع متفکران و عده‌ای از صاحب نظران غربی است که بتوانند نظراتشان را به صورت آزادانه مطرح کنند.
وی افزود: در ایران این اولین بار است که افرادی را می‌بینیم که معمولی نیستند بلکه مجاهدت می‌کنند و حتی زندگی شخصی‌شان را به خاطر گفتن برخی واقعیت‌ها به خطر می‌اندازند.
طالب‌زاده اظهار داشت: افرادی در این کنفرانس‌ها حضور دارند که می‌خواهند بگویند حمله به عراق براساس تقلب صورت گرفته یا اینکه ایران تهدید هسته‌ای است، یک دروغ محض بوده و تحریم ایران ظلم است.
وی خاطر نشان کرد: متفکران و صاحب نظرانی که در این کنفرانس حضور دارند به راحتی می‌توانند نظرات خود را به صورت آزادانه بیان کنند چرا که تهران از واشنگتن آزادی بیانش بیشتر است.

منبع: باشگاه خبرنگارارن


  • محب اهل بیت(ع)

یاران عصر 313

یاران عصر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی