n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
خاطره قاری‌ بزرگ مصر از مقام‌ معظم رهبری :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

خاطره قاری‌ بزرگ مصر از مقام‌ معظم رهبری

http://www.avinyfilm.ir/sites/default/files/content/images/story/93-03/07/1_6.jpg

به گزارش آوینی فیلم ، دکتر احمد احمد نعینع، پزشک و قاری ممتاز بین المللی مصر و داور مسابقات قرآن می گوید:  من تا کنون دیدارهای متعددی با آیت الله خامنه‌ای داشته‌ام که تعداد آنها یادم نیست و خاطرات زیادی نیز از این دیدارها در ذهن من ماندگار شده اند. مثلاً یکی از دیدارها در حضور رهبر معظم انقلاب به تلاوت قرآن می پرداختم و در هنگامی که تلاوت من به اوج خود رسیده بود، ایشان در عبارتی فرمودند: «وصلت إلی ثریا» یعنی تو به ثریا رسیده ای و بعد هم فرمودند: تو از ثریا نیز گذشتی...

هدیه فراموش نشدنی آقا به نعینع

وی ادامه داد : در یکی از دیدارها من خدمت آیت‌الله خامنه‌ای رفتم و به ایشان گفتم که من سید و از نسل امام حسن مجتبی(ع) هستم. ایشان وقتی این را شنیدند، برخاستند و عبا و شال سبزی را که داشتند به من هدیه کردند و این از ارزشمندترین هدایای زندگی من است.

صوت آیت الله خامنه ای را در حین تلاوت سوره فاتحةالکتاب و اذکار مختلف نماز خیلی دوست دارم

دکتر احمد احمد نعینع افزود : در یکی دیگر از دیدارها که تقریباً خصوصی بود، پس از اقامه نماز به امامت ایشان، تلاوتی داشتم که آیت الله خامنه ای از آن تلاوت خیلی خوششان آمده بود و به من فرمودند: اکنون خیلی‌ها از مصطفی اسماعیل تقلید می کنند اما به نظر من، تو از مصطفی اسماعیل تقلید نمی‌کنی بلکه شبیه به مصطفی اسماعیل می خوانی. صدای تو شبیه مصطفی اسماعیل است و بر نحوه تلاوت ایشان ظرایفی را نیز اضافه می کنی. من از آنجا پی بردم که ایشان اشراف کامل بر مسایل فنی تلاوت دارند.

وی افزود : البته باید بگویم که من نیز صوت آیت الله خامنه ای را در حین تلاوت سوره فاتحةالکتاب و اذکار مختلف نماز خیلی دوست دارم. ایشان دارای صوتی جذاب و همراه با معنویت هستند که در من احساس ملکوتی آیه «الّذین فی صلاتهم خاشعون» را زنده می کند. رعایت دقیق تجوید و معنویت موجود در صوت نماز آیت الله خامنه ای، ویژگی خاصی به قرائت ایشان بخشیده است.


منبع: مشرق


  • محب اهل بیت(ع)

یاران عصر 313

یاران عصر

نظرات  (۱)

  • محمدجواد
  • منم دلم میخاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد رهبری رو ببییییییییییییییییییییییییییییییییییینم


    بزرگترین ارزوم دیدن امام خامنه ای از نزدیکه.
    خدایا هر جاهس زنده پاینده نگهش دار
    پاسخ:
    انشاءالله سایشون از سر ما کم نشه

    همچنین هممون بتونیم از نزدیک ایشون رو ملاقات کنیم


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی