n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
فیلم معنادار: روایت ضرغامی از تمجید رهبر انقلاب از مجری «سمت خدا» :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

http://iusnews.ir/images/upfiles/20140517/Untitled-1000.jpg

پس از آنکه نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» ۲۲ اردیبهشت‌ماه روی آنتن زنده شبکه سوم اجرای این برنامه موفق را کنار گذاشت، واکنش ها نسبت به این تصمیم که به دلیل برکناری رکنی تهیه‌کننده این برنامه بود شدت گرفت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ این اتفاق که به دلیل تنشی که در بین مسئولان صدا و سیما و تهیه کننده برنامه سمت خدا بود تا جایی پیش رفت که تعدادی از کارشناسان این برنامه اعلام کردند: “اگر تهیه کننده و مجری برنامه برنگردد، ما کارشناس‌ها هم دیگر به این برنامه نخواهیم آمد.”

از این جا بود که واکنش ها به این مسئله بالا گرفت، از اظهارت حجت الاسلام ماندگاری (اینجــا) دراولین برنامه بدون شریعتی سمت خدا درباره حواشی این برنامه تا تمجید حجت الاسلام قرائتی (اینجــا) از دست اندکاران برنامه.

اما در این میان اظهارات منتشر نشده ضرغامی درباره تمجید رهبر معظم انقلاب از مجری و تهیه کنندگان این برنامه را می توان مهمترین واکنش به تیم قبلی «سمت خدا» دانست.

ضرغامی در این اظهارات که سال ۹۱ و در جریان نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که در دانشگاه شریف برگزار می شد، در صحبتی درباره جلسه دست اندرکاران برنامه سمت خدا با رهبر انقلاب، می گوید: سمت خدا یک برنامه بسیار تاثیر گذاراست، که اخیرا مسئولان این برنامه خدمت آقا رسیده اند، آقا فرمودند یکی از نقاط قوت این برنامه مجری آن است، و از مجری تعریفاتی کرده اند، گفتند یکی از ویژه گی های مجری خوب این است که خوب گوش می‌کند، یعنی تا این حد نظر کارشناسی آقا به یک مجری معارفی نیم ساعته نزدیک ظهر داده اند.

فیلم این اظهارات را که برای اولین بار در خبرنامه دانشجویان ایران منتشر می شود در ذیل ببینید:


برای دیدن فیلم کلیلک کنید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی