n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
ابتذال جدید از وزارت ارشاد دولت اعتدال :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

ابتذال جدید از وزارت ارشاد دولت اعتدال

شامگاه 22 مرداد در فرهنگسرای نیاوران تهران، برنامه ی کنسرتی با تکخوانی «مهدیه محمدخانی» برگزارشد.




مهدیه محمدخانی نام آوازه خوانی است که تا به حال کنسرت هایی را در کشورهای خارجی و رسانه های معاند به اجرا درآورده و درآن تکخوانی کرده است. وی که فارغ التحصیل رشته ی معماری است و مدتها به یادگیری هنر موسیقی پرداخته است، چندسالی است که روی به خوانندگی آورده و با رسانه هایی نظیر رادیو بی‎بی‎سی مصاحبه می کند و برخی آوازه خوان های معلوم‎الحال قبل از انقلاب-نظیر قمرالملوک وزیری؛ اولین زن کاباره ای ایران- را به عنوان الگوی کاری خود معرفی می‎کند.


مهدیه محمدی که تا به حال اجراهای زنده ی خود را در شبکه هایی نظیر «بی بی سی» و «من و تو1» و... انجام می داد؛ از زمان روی کار آمدن دولت جدید، تا به حال دوبار توانسته در تهران اجرای زنده داشته باشد! آبان ماه سال گذشته در تالار وحدت تهران و مردادماه امسال نیز در فرهنگسرای نیاوران-که زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اداره می شود- اجرای زنده داشته و تکخوانی کرده است.


جالب است که ویدیوی یکی از اجراهای زنده و تکخوانی او برروی یوتیوب قرارگرفته و از او با نام «قهرمان شکست طلسم 35 ساله ی جمهوری اسلامی» یادشده است! در این صفحه ی یوتیوب که 269هزاربار هم دیده شده است، از او با عنوان اولین زن ایرانی که توانسته است طلسم 35 ساله ی جمهوری اسلامی را بشکند یادشده است!


گفته می شود که علی جنتی-وزیر فرهنگ و ارشاد فعلی- هم در اجرای زنده ی او در تهران حضور یافته است. البته به گواه خبرگزاری بینانیوز جنتی این موضوع را تکذیب کرده است.


هم اکنون مشخص نیست که فردی که مجوز تهیه ی آلبوم ندارد؛ چگونه توانسته مجوز برگزاری کنسرت در فرهنگسرای مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد را بگیرد. آیا این موضوع سهل انگاری است یا این که عمدی در کار است؟

منبع:خبرگذاری دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی