n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
این توهین ها به نفع اسلام است :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

این توهین ها به نفع اسلام است

یک زوج تازه‌مسلمان دانمارکی با انتشار نامه‌ای در فضای مجازی خطاب به مسلمانان نوشتند: «نگران اسلام نباشید، چراکه تصاویر کاریکاتوری موهن به نبی اکرم(ص)، اروپایی‌ها را به مطالعه قرآن و کنکاش در تعالیم دین اسلام وامی‌دارد».

ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الشروق» نوشت: در این نامه آمده است: «توهین به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) اروپایی‌ها را وامی‌دارد که بیشتر قرآن را بیاموزند و در تعالیم و آموزه‌های آن تحقیق و پژوهش کنند و در نتیجه سبب می‌شود که شهروندان بیشتری در اروپا به دین مبین اسلام مشرف شوند».

 

این نامه از سوی این زوج دانمارکی به نام‌های «زینب» و «عبدالرحمن» در فضای مجازی منتشر شده است و آنان اعلام کرده‌اند که پس از انتشار کاریکاتور‌های موهن به رسول اکرم(ص) در دانمارک مسلمان شده‌اند.


به گفته «برژیت یاردی» که پس از پذیرش دین اسلام به «زینب» تغییر نام داده است: «حوادث و درگیری‌های خونینی که در جهان در پی انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) در دانمارک رخ داد، بسیاری را بر آن داشت که با تعالیم قرآن و دین اسلام آشنا شوند و همین امر سبب فروش هزاران نسخه از قرآن کریم در دانمارک گردید».


وی می‌افزاید: «من از نخستین کسانی بودم که در آن زمان یک نسخه از قرآن کریم را خریدم و در پی آن شروع به خرید کتاب‌های تفسیر قرآن کردم تا اینکه خودم و همسرم عبدالرحمن قانع شدیم که دین اسلام را برگزینیم».


این بانوی مسلمان دانمارکی در این نامه آورده است: «من و همسرم با سفر به شهر الاقصر مصر در سال 2005، احساس کردیم که اینجا زادگاه اصلی ماست و دیگر خودمان را گردشگر ندانستیم بلکه صاحب این وطن بودیم، به‌ویژه اینکه میهمان‌نوازی و خونگرمی مردم الاقصر عشق ما را به این سرزمین بیشتر و بیشتر کرد تا اینکه تصمیم گرفتیم برای اقامت در الاقصر یک خانه در این شهر بخریم و در آن زندگی کنیم و در خاکش دفن شویم، چرا که ما احساس می‌کنیم که در اصل مصری هستیم».


جون یاردی نیز که بعد از تشرف به دین اسلام به عبدالرحمن تغییر نام داده است، گفت: «قبل از این در یک کلیسا در دانمارک کار می‌کردم و بعد از انتشار کاریکاتورهای موهن به پیامبر(ص) به تحقیق از دین اسلام که ملت‌های اسلامی به خاطر حمایت از آن کشته می‌شدند، پرداختم و تعالیم آن مرا شیفته خود کرد و تصمیم گرفتم این دین را بپذیرم و با همسرم وصیتنامه‌ای بنویسیم که در سرزمین اسلامی دفن شویم و آرامگاه آخرمان شهر الاقصر باشد، به همین دلیل با دوستانمان در الاقصر اقدامات قانونی را برای اجرای این وصیت انجام دادیم، زیرا ما شیفته اسلام شده‌ایم و دوست داریم در سرزمینی که تمدن انسانی آن به بیش از هفت هزار سال قدمت دارد، به خاک سپرده شویم، و اکنون که آرمان خود را محقق ساخته‌ایم خود را سعادتمند می‌دانیم که خداوند بر ما منت نهاده و ما را به راه راست هدایت کرده است».


عبدالرحمن در ادامه افزود: «من می‌خواهم مسلمانان را مطمئن کنم که انتشار تصاویر موهن به پیامبر(ص) با وجود وقاحت و تخطی از عرف اخلاقی به مثابه جرقه‌ای بوده که ما را به راه صحیح راهنمایی کرده است».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی