n
یاران عصـــــــــر 313

NazSkin
قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی + سند (ازدواج رها اعتمادی با شاهین نجفی) :: یاران عـصـــــــــر 313

یاران عـصـــــــــر 313

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

امام صادق(ع) فرمود : چون قائم ما قیام کند خداوند انچنان نیرویی به چشم و گوش پیروانش داده که به پیک و پیام اور نیازی نداشته باشند و به هرکجای جهان که باشند امام خود را ببینند و سخنش را بشنوند. بحار 36/45

جمله جمله نه! واژه واژه تورا / ای سفر کرده گفتگو کردیم
کوچه کوچه نه! خانه خانه تورا / سالیانی ست جستجو کردیم
سوره سوره نه! آیه آیه تو را / در مناجات آرزو کردیم
جمعه جمعه نه! لحظه لحظه تو را / ندبه کردیم و های و هو کردیم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

پیوندهای روزانه

رها اعتمادی (مجری من و تو)

http://fungrand.ir/wu-image/uploads/2013/12/download-3.jpg

 روند رو به رشد بی اخلاقی ها در شبکه من و تو مسأله ای است که از آغاز تا کنون، این شبکه ماهواره ای را با چالش های بسیاری روبرو کرده است. از افت چشم گیر کیفی و کمی برنامه ها گرفته تا ریزش شدید مخاطبین  و مهمتر از همه اعتراض و جدایی یکی پس از دیگری کارکنان و یا مجریان با سابقه این شبکه لندنی.

به نقل از بولتن نیوز، دیلی اکسپرس در گزارشی نوشت:جدایی نا به هنگام برخی دیگر از مجریان با سابقه و کلیدی از شبکه من و تو آن هم درست پس از رسوایی اخلاقی دیگر رها اعتمادی و ثبت رسمی ازدواجش با شاهین نجفی در کمپین همجنسگرایان انگلستان سوال ها و ابهام های فراوانی را در پی داشت.

طناز خامه که از سال ۲۰۱۲ به استخدام شبکه من و تو در آمد از همان ابتدا در اتاق خبر این شبکه فعالیت داشت.

k6pat4hmbd4jvy8fg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

وی که یکی از سردبیران این برنامه به حساب می آمد و به عنوان فردی تأثیر گذار در پیشبرد اهداف سیاسی شبکه به حساب می آمد ناگهان با درج پستی در صفحه شخصی خود از جدا شدنش از شبکه من و تو خبر داد. وی علت جداییش را بی اخلاقی و نبود انسانیت در این شبکه اعلام کرد.

7vtdocojavwau6zfg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

kgngji8uok25r2ofg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

طناز خامه طی چندین پست در فیسبوکش با لحنی تند خطاب به رها اعتمادی چنین نوشت: « انسانیت و معرفت در وجود هر کسى نیست … »

وی  با اعتراف به اینکه هرگز نمی تواند این اقدام جنون آمیز رها اعتمادی را بپذیرد، در پستی دیگر نوشت: « هر شب قبل از خواب به خودم امیدوارى مى دم که شاید فردا روزى باشه که بهم ثابت شه که تمام فکر و احساس هاى من توهم بوده .. ولى هر روز که مى گذره بیشتر احساس مى کنم که چه ساده واقعیت ها را به پاى توهم خود نوشتم …»

uz21i6m4n54z677fg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

نکته قابل توجه اینکه شبنم و شیدا رئیسی نیز پس از این رسوایی اخلاقی و همراه با طناز خامه از شبکه من و تو جدا شدند. (شیدا و شبنم رئیسی از مجریان و تهیه کنندگان برنامه دکتر کپی بودند)

در پایان خاطر نشان می شود کمپین حمایت از همجنس گرایان انگلستان در آوریل ۲۰۱۴ در سایت رسمی خود ضمن انتشار مطلبی تحت عنوان “ازدواج قانونی همجنس گرایان” از ثبت قانونی ازدواج برخی از همجنس گرایان در انگلستان خبر داد.

l5a35yb65bhmiuqfg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

۲۸ مارس ۲۰۱۴ که ازدواج همجنس گرایان در انگلستان و ولز قانونی شد،  کمپین های حامی همجنسگرایی در این کشور به تبلیغ و ترویج آن پرداختند که با انتشار برخی از اسناد رسمی ازدواج همجنس گرایان در این کشور سعی در تشویق، حمایت و تبلیغ این کار غیر اخلاقی دارند. ثبت ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک و شاهین نجفی با رها اعتمادی، برنامه ساز و مجری شبکه من و تو در انگلستان از مواردی است که این کمپین های حامی همجنس گرایی در این کشور با انتشار اسناد آن مانور تبلیغاتی می دهند.  

l0nqsgco730v3vufg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

حال جای این سوال باقی می ماند که با وجود رسوایی های پی در پی اخلاقی مجری بدنام شبکه من و تو، رها اعتمادی و جدا شدن برخی از مهره های کلیدی این شبکه و اعتراض آنان به اقدام های جنون آمیز وی، هنوز مدیریت شبکه من و تو تصمیم در ابقای رها اعتمادی دارد. تصمیمی که تاوان آن جدا شدن برخی از عوامل، تعطیلی برنامه ها و حتی افت شدید مخاطب می باشد. این در صورتی است که اگر جابجایی رها اعتمادی در حیطه اختیارات مدیریت شبکه من و تو باشد!


                                                         بزنین روی عکس تا اسم کثیفشون بهتر دیده بشه

fwatvw5att5naasfg قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

 به ثبت رسیدن ازدواج رها اعتمادی با شاهین نجفی در انگلستان

n9cbwm2s6ph8bz5fg 1024x723 قربانی دیگر هوس بازی رها اعتمادی+سند

به ثبت رسیدن ازدواج همجنسگرایی تارکان توت اوغلو، خواننده پاپ ترک



منبع: فاراقلیط



نظرات  (۱)

  • دختری از تبار تسنیم
  • من بیشتر از دست مردم کشور خودم ناراحتم که این واقعیت ها و می بینن و بازم طرف اون ها رو می گیرن...
    چقدر حاج حسین خرازی هامون کم شدن تو این جنگ نرم...
    توکل به خدا و صاحب الزمان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی